Black Friday'e Hazır Mıyız?


Her sene iple çektiğim Black Friday'e çok az kaldı. Amerika'da Şükran Günü'nden sonra gelen ilk Cuma kutlanan Black Friday gününde birçok marka çılgınca indirim yapar. Bu sene de Kasım'ın 27'sine denk geliyor.
Oralarda mağazalar çok geç saatlere kadar açık kalıp indirimin dibine vurulsa da bizde durum tam olarak aynı değil. Biz de bilgisayar başında çook sevdiğimiz markaların indirimlerini takip ediyoruz. Yurtdışından ve Türkiye'den alışveriş yaptığım birçok web sitesi o güne özel büyük indirimler yapıyor.
Amerika'daki durumu yakın zamanda H&M lansmanında yaşanan duruma benzetebiliriz :) Kapılar açılır açılmaz çılgınlar gibi mankenlerin üstlerindekilere dahi saldırılan bir gün :) Napalım Amerika'ya gidemesek de web siteleri çökertene kadar Black Friday 2015 indirimlerden faydalanabiliriz :)

Avm kalabalığına girmeden alışveriş yapabileceğimiz, büyük indirime girecek web sitelerini araştırmaya başladım. Sizler de bildiklerinizi benimle paylaşın lütfen.

Mesela indirimkodlarim.com Türkiye'de indirim yapacak markaları tek bir yerde toplamışlar. Black Friday İndirimleri kategorisinden ihtiyacınız olan şeyleri alabileceğiniz siteleri, indirim oranlarını, kampanyaları rahatlıkla görebilirsiniz.
Bu siteden daha önce de bahsetmiştim. Mailime dönem dönem indirim haberleri geliyor. Ücretsiz kargo fırsatlarından, indirim kodlarından, kuponlardan ve kampanyalardan hemen haberim oluyor. Normalde kargo ücreti ödediğim sitelerde bakıyorum bedava kargo fırsatı oluyor, kaçırmamış oluyorum. Tchibo, Flormar, LC Waikiki, N11 Bonprix gibi sitelerin dönemsel indirimlerini de kaçırmıyorum. Sizler de mailinizle üye olup benim taktiği kullanabilirsiniz :)

Ben bu Black Friday'de hakkımı bolca kozmetik ürünlerinden yana kullanmayı düşünüyorum. Umarım güzel indirimler yakalarız :) Sizler neler almayı planlıyorsunuz? En çok hangi markaların indirimleri ilginizi çekiyor?


17 yorum

  1. Ya ben kesin cuma günü geldiğinde unuturum bunu. :D Kaçırmayı hiç istemem!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe böyle anlatıp anlatıp ben de unutmayayım da :))

      Sil
  2. Site bilgisi iyi oldu. bulunsun ^.^ teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Canımmm fotonu ve yazını kullandım kızma emi:=

    http://reyhanlahersey.blogspot.com.tr/2015/11/bloglar-aras-yorumlasmann-onemi.html

    YanıtlaSil
  4. her yıl unutarak kaçırıyorum ben bu günü, umarım bu yıl yakalayabilirim :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah unutmayız :)
    indirimkodu.co sitesinde de çok güzel kampanyalar var tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yıl farkla girdiğim için mi şey oldu, bilemiyorum ama tıklayınca Picodi diye farklı bir yer açıldı. Bi' de Rusça bildiğim için kullandığım bir site (http://promocodius.com/tr/) vardı, geçen gün girince doğrudan Türkçe açıldı, gayet Türk markaları falan var. Ben de bir katkıda bulunmuş olayım ^.^

      Sil
  6. Bu zamana kadar hep kaçırdım bu sefere inşallah :) Takipteyim.
    www.blogluyorum.net

    YanıtlaSil
  7. Ben de Amerika dayim. İlk black Friday olacak bakalım. Maratona hazirim.

    YanıtlaSil
  8. Birinci Yorumu yaptıktan sonra takip edeyim diye izleyiciler kısmına gittim.inanamadim. .Ne kadar takipçin varmış nasıl başardın bunu helal. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bizim yerimize de al bol bol :) Teşekkür ederim, zamanla oldu :)

      Sil
  9. Aslında gayet takıp edıyordum senı nasıl GFC'ye kaydolmamamısım hayret ettim doğrusu :)

    Black friday'de nedense ben hep gıdıp cok da ındırım olmayan seylerı buluyorum galıba :) hıc bısı alamadım bugune kadar :) denk gelemedık bır turlu :)
    Sen neler aldn ?

    YanıtlaSil