Büyük Beden Moda Blogları


Arayı uzun tuttuğumun farkındayım. Sizleri, blogu çok özledim. Güzel yorumlarınız için teşekkür eder hemen konuya geçmek isterim :)
Moda bloglarını takip etmeyi seviyoruz. O incecik bacaklara, dümdüz karınlara, çırpı kollara kıyafetlerin ne çok yakıştığını düşünüp iç geçiriyoruz. Yakın zamanda bir model aslında işin hiç de göründüğü gibi olmadığını anlatan paylaşımlar yaptı, mutlaka görmüşsünüzdür. Ben de bundan yola çıkarak moda blogu yazmak için sıfır beden olmak gerekmediğini kanıtlayacak insanlarla tanıştıracağım sizleri.




Hepsi birbirinden güzel giyiniyor. Vücutlarıyla barışıklar ve büyük beden olmanın şık olmaya engel olmadığını bizlere kanıtlıyorlar.
İlk fotoğraftan da anlayacağınız gibi benim favorim tasselfairy.com :) Çok tatlı ve farklı değil mi? Ondaki özgüven minicik de olsa bana bulaşsa her şey çok farklı olabilirdi, beni de blogda şekilden şekle girmiş görebilirdiniz belki :)
Bahsettiğim bloglar dünya çapında birçok ülkeden. Türkiye'de örneği yok mu derseniz, çok fazla yok ama sevgili Aysu benim bildiğim en iyi örneklerden aysumoda.com 'dan kendisini takip edebilirsiniz.
Çok uzatmayıp bloglara geçiyorum. Umarım büyük beden giyenler için fikir olur.


5 yorum

  1. Çok güzel bir noktaya dikkat çekmişsin tatlım.. Yazdığın herşeye katılıyorum, bize baskılanan değil kendimiz olduğumuz zaman hayat çok daha güzel..
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Değişik bir konu ve yorum olmuş kesinlikle haklısın herkes kendiyle önce barışık olmalı sonra sağlığı için kilo vermeyi düşünmeli :)
    Takibe aldım bundan sonra sık sık görüşeceğiz :)
    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel biz iki kilo alınca depresyona giriyoruz giydiklerimizi yakıştıramıyoruz :) Yine sorun bizde ya biz güzel giyinmeyi beceremiyoruz kilo değil sıkıntı hahahah :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok güzel ve profesyonel görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Ben bu konuya katılmıyorum. Sıfır beden olmak ne kadar normal değilse, çok büyük beden olmak da normal değil. Tabi ki vücudumuzla barışık olmamız gerekiyor ama, yukarıdaki fotoğraflardaki arkadaşlar hele ilk fotoğraftaki sanıyorum 2XL'dan daha büyük bedendeler. Ne kadar kilolu olunursa hareket etmek zorlaşıyor. Sağlık olumsuz etkileniyor. Büyümekte olan genç yaşlardaki arkadaşlarımız bunun normal olduğunu düşünmeye sevk edilmemeliler bence. Bu benim fikrim tabi ki, sizinki gibi ben de paylaşmak istedim sadece yorumumu. Sevgiler.

    YanıtlaSil