İnternet Alışverişzedeler


Bir önceki yazımda bahsettiğim, komik online alışveriş kazalarından bahsedeceğim bugün. Ciddi manada komik, bir o kadar da başımıza gelmesi mümkün durumlar aslında :) Neredeyse hepimiz internetten alışveriş yapıyoruz, bu tür durumlara da hazırlıklı olmalıyız. Merak etmeyin, sizleri rahatlatacak süper fotoğraflar var burada :)
Fotoğrafların kaliteleri tost makinesinden hallice, e bir de görüntüler çirkin olunca.. Göz zayiatı için şimdiden özür dilerim :)





En çok güldüğüm bu galiba, sonra da alttaki transparan elbise :) Şunun mankendeki güzelliğine bakar mısınız, kim bilir ne hayallerle alındı :))


Yine mankende fıstık gibi duran bir elbise. Biraz Photoshop, iyi fizikle Çinliler işi çözmüş gibi :) Hoş soldaki fotoğrafı Photoshop'la ben kurtaramam :))


Bu da olay fotoğraflardan biri :)) Ben biraz kullanıcı hatası olduğunu da düşünmüyor değilim. Ablacım senin neyine o elbise? Kaldı ki elbise kusursuz olsa ne yazar, senin kusurları gizleyemeyeceği kesin :)


Bu arada Çin'den ciddi ciddi abiye alan çok insan var. Ben kesinlikle abiye alışverişinin internetten yapılmasına karşıyım. Nedeni yukarıda :))


Bir başka abiye faciası daha..



Abiyeyi anladık da gelinlik de internetten alınır mı? :)) Alınırsa aşağıdaki görüntü hakedilmiş olur mu? :))





Bu elbiseye de bayılıyorum :))) Sonuçta sanatçı özüne bağlı kalarak çalışmış, çok benzetememiş olabilir tabi..




Sadece kıyafetler için değil, takıda toka da da aynı durum başımıza gelebilir :)


Ve tabi çocuklarımız için aldığımız cicili bicili kıyafetler, çok da cicili bicili olmayabilir :))

Ordan burdan derlediğim alışveriş kazaları böyle.. Eminim sizler de çok güldünüz ve biraz tırstınız :) 
Tırsmayın canım, her alışveriş kazayla sonlanacak değil. Yeterince araştırıp, büyük riskler almadığınız sürece yurtdışından alışveriş yapmak bence gayet de keyifli :)

15 yorum

  1. Ya bir arkadaş japon sitesinden gelinliği aldı ben bile inanamadım çok güzel çıktı şansına ve cuk diye üzerine oturdu :) büyük risk bende cesaret edemezdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaha ayy çok komikti yaa:D korkarak alıyorum ben de o yüzden Çin menşeili sitelerden:))

    YanıtlaSil
  3. Bence bunun adı malzemeden çalmak. :D

    YanıtlaSil
  4. benimde bu tarz bir olay geldi başıma. Kahverengi vintage çanta almıştım mor geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy çok güzel bir paylaşım olmuş almadan önce bunu bilmem iyi oldu :D

    YanıtlaSil
  6. Çok eğlendim. Henüz internetten alışveriş yapmaya mesafeli duruyorum nedeni de bu bu tarz olaylar tabii ki. Ama fotoğrafların şunu anlattığı bir gerçek var ki aynaya baktığımızda kendimizi olmak istediğimiz gibi görüyoruz olduğumuz gibi değil. Bir de cesaret edip fotoğraf paylaşıyorlar ya diyecek söz yok. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :) Ben yaklaşık 1 yıldır Alman LR kozmetik fırmasının satış temsilciğimi yapıyorum. Hem kendi ihtiyaçlarımı indirimli olarak yapıyorum, hem de ekibimi oluşturdum ve hatırı sayılır bir kazancım var. Sizin de blogunuz olduğu için ilgilenebileceğinizi düşünerek yazmak istedim. Bilgi almak için bana aloeverauyelik.com adresinden ulaşabilirsiniz. Görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten kendi bedenimizi tanıyarak alışveriş yapmalıyız transparan elbiseli kadın durumuna düşmemek için :)

    YanıtlaSil
  9. kilolularda bu tür elbise giyebilir fakat bunu medyaya çok fazla ifşa etmemek lazım:)

    YanıtlaSil
  10. Şahsen internetten marka kıyafet dahi alınmaması taraftarıyım.Kaldıki çinden sipariş vermek büyük cesaret ister :)

    YanıtlaSil
  11. süper olmuş çok güldüm devamını bekliyoruz ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Güvenilir bir site olmadan asla internetten alışveriş yapmıyorum bu olaylar yüzünden

    YanıtlaSil
  13. İnternet alışverişlerinizde dikkatli olmanızı öneririz.

    YanıtlaSil
  14. Ahahahaha ayy çok komikti yaa:D korkarak alıyorum ben de o yüzden Çin menşeili sitelerden:))

    YanıtlaSil