Mayonuzu Yenilemeden Önce İncelemeniz Gereken 8 Mayo Modeli


Havalar ısınmaya yüz tutmuşken beni bir tatil heyecanı sarmaya başladı şimdiden. Güneş, deniz, arkadaşlarla bitmeyen eğlenceler diye tam da hayallere dalmışken daha fazla dayanamadım ve mayo alışverişine başlamak istedim hemen. Tam kendimi sokaklara atacaktım ki, en yakın arkadaşımın internet üzerinden sipariş verdiği bikini ve mayo modelleri beni cezbetti. Hal böyle olunca ben de sarıldım tuşlara.

Yazın mayo giyinecek olmak, kış dönemi boyunca güzel bir heyecan gibi gözükse de aslında sezon kapıyı çalınca azıcık dert olmaya başlar benim için. Ne tip mayo seçmek gerekiyor? Hangisi beni daha ince gösterir? Renkli mayolar ile çok mu dikkat çekerim? Bu ve bunun gibi sorular, yine her zamanki gibi beynimde bir tilki edasıyla dolaşıp dururken “Mayonuzu Yenilemeden Önce İncelemeniz Gereken 8 Mayo Modeli” başlıklı infografik adeta imdadıma yetişti. Meğer, şimdiye dek ne çok şey kaçırmışım.

Bu kış verdiğim kilolardan sonra rahatlıkla bikini giyebilirim diye düşünüyordum. Ama okumuş olduğum yazıdan sonra, mayonun cazibesine biraz daha kapıldım. Sanırım bu yazımı birbirinden güzel mayolarla geçireceğim. Bu yazıyı daha önce okumuş olsaydım, bel kısmımı ince gösterecek olan şeritli mayoları kesinlikle daha önceki sezonlarda da tercih ederdim. Neyse artık... Bu yaz mayo seçimi yaparken, renkli ve fırfırlı modellere ağırlık verebilirim. Fırfırlı mayo modellerini gündüz saatlerinde plajda elbise gibi giyinebilecek olmam da işin güzel yanı. Ayrıca hayvan desenli ve renkli mayoların da bu kadar revaçta olduğunu bilmiyordum. Siyahtan şaşmayanlar grubuna dahil biri olarak, bu sene seçimlerimi gözden geçireceğim.

Mayo seçiminde bulunurken, şimdiye dek hep sade ve düz modellere baktığımı fark ettim. Oysa neler neler varmış. Modayı kasıp kavuran püskül, dantel ve tül mayo dünyasını da avucunun içine almış. Hemen kaşlarınızı kaldırmayın. İnanın, tül detaylı mayo modelleri çok hoş gözüküyor. Bugüne kadar hep birazcık uzak durduğum mayokini modellerinin canlılığı ve etnik desenlerle harmanlanmış olması beni benden aldı. Dayanamadım ve bir tane de mayokini alıverdim.


5 yorum

  1. Mayokini favorim ama bu yıl bi değişikliğe gidebilirim fırfırlılar çok cezbedici :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler ben de bloğa beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Püskül detayı hoş duruyor mayoda :)

    YanıtlaSil
  4. Bu sene plajlar oldukca renkli olacağını düşünüyorum. Fırfırlı modeller dediğiniz gibi çok çezbedici olacak...

    YanıtlaSil
  5. site çok eğlenceli ve akıcı olmuş. Özellikle içerikler de faydalı :)

    YanıtlaSil